hétfő, június 04, 2012

Olvass, tájékozódj

Szerintem páran tudjátok már, hogy szoktam írni a CampusOnline-ra cikkeket, de örömmel jelenthetem, hogy egyre oszloposabb tagja vagyok a csapatnak. Maga az oldal is rengeteget fejlődik, egyre folyamatosabbak az újítások, mindenki nagyon lelkes, és tényleg szeretnék a lehető legjobbá tenni a CO-t. Szerencsére nem csak a tartalom, hanem a megjelenés is egyre szebb és jobb.
Amikor jelentkeztem hozzájuk (illetve, amikor Ákos hívott, hogy csatlakozzak), még egyben volt a kultúra rovat, szépen lassan bomlott szét ez is tematikusan, kapott minden egy rovatvezetőt és egy viszonylag állandó írói magot.
 
A színház rovat nagyon erős lett, most éppen egy játékot is hirdettek.
A film- és a zene részleg annyira megerősödött, hogy a héten növeltük a játszóterüket is. Saját aloldalakat kaptak facebookon, így létrejött a CampusWood és a CampusHangár (ez utóbbi Twitteren is követhető), egyrészt azért, hogy legyen egy felület, ahol minden elfér, ami a CO-n nem, másrészt, hogy azok is könnyedén követhessenek minket, akiket csak ezek a rovatok érdekelnéne.
Az irodalom rovat kicsit elmaradt a többiek fejlődésétől, de most jött pár új ember (köztük csend zenésze), és a segítségükkel megpróbáljuk a többihez méltóvá tenni. A szervezési feladatokat nagyjából magamra vállaltam, de egyelőre eléggé szétszórt vagyok rovatvezetőnek. Azért a heti két megjelenést már másfél hónapja tartjuk, és ezt lassan szeretnénk növelni is.
Sajnos a különböző körülmények között elég változatos minőségben sikerül írnom, de hiszem, hogy ha tartom ezt az ütemet, csak fejlődni fogok. Főleg filmes témákban írok ugye, de nyomokban a Hangár is tartalmaz engem, illetve a koncertajánlóimat, meg egy-egy koncertbeszámolómat. Könyvrecenzióm még csak egy készült ide, de a Fülszöveg sorozatban kéthetente bemutatok öt érdekes irodalmi hírt, illetve ajánlok öt irodalmi programot. Ezekből is csak három készült még, amikből inkább csak a másodikat olvassátok, az jól sikerült. :D

Azt hiszem, reklámnak ennyi most elég is lesz. A lényeg, hogy egyre többen vagyunk, lelkesek is vagyunk, és reméljük, hogy sikerül eljutnunk hozzátok.

1 megjegyzés: