szombat, november 09, 2013

I Know How I Feel

Írnék én, lenne is miről, tele a fejem, de mindent figyelembe véve mostanában így fejezem ki magam a legegyszerűbben. Meg azzal nem vagyunk előbbre, ha én tájékoztatom az embereket a viselkedésükről. Nekik kell (be)látni. Ja, meg előléptem az egyik lakótársam pszichológusává. I'm quite good at it. És nem utolsó sorban rengeteget tanulok, még magamról is. Meg arról is egyre több bizonyosságot szereztem, hogy mindig jó döntéseket hoztam, kivéve, amikor indokolatlanul elbátortalanodtam. Igen, jó lett volna, ha két évvel hamarabb tudom meg, hogy feleslegesen féltem, de a lényeg, hogy most már nem.
De azért vicces, amikor egy másik ember döntéseit velem akarják megmagyaráztatni. Mert hogy én mindig figyelek és törődök, akkor is, ha csönd van. Mert hogy nekem tudnom kéne, hiszen körön belül vagyok. Én nem tudom, hol vagyok, de még csak azt se, hogy mikor lesz eldöntve, hogy körön belül vagy kívül akarnak-e látni. Az egyik kedvenc kérdésem a "te, mi most mi a faszt láttunk?" Mintha tudnám. Azt mondják, nem a szavak, hanem a tettek fontosak. Én nem tudom, minek hihetek. Ha a szememnek lehet, akkor már megint igazam van. Meg még húsz másik embernek is. Kérdés, hogy ez kinek számít rajtunk kívül? Annyi bizonyos, hogy szeretnék mindenkit felpofozni, aki hagyja magát megalázni. Büszkeség, lányok-fiúk, büszkeség! Nincs kifogás!


I
  I think I know how I feel
cause I
I only play it for-real
you should be picking me up
instead you're dragging me down
flying over my head
you're landing all over town

You
you know that I try
try to tell you the truth
oh baby don't make me lie
you should be picking me up
instead you're dragging me down
now i'm missing you more
cause baby you're not around
now that you're not around


Ui.: Egy jó hónapja beszélgettem egy ismerőssel és egy ismeretlennel. Előbbi azt mondta, durva, mennyire kegyetlenül őszintén írok ide, a másik meg azt, hogy fogalma sincs, miről beszélek, amikor olvas. Szeretném, ha ez így is maradna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése