szerda, szeptember 23, 2009

Nem fogom be még

Tagja akarok lenni a The Virginia Woolf Society of Great Britain-nek. Nagyon intellektüel, nagyon pénzes, nagyon sznob, nagyon angol akarok lenni. :)

Amúgy meg még mindig azt mondom, hogy vigyetek el engem is koncertre srácok, légy szíves... Csuda jó névnapi ajándék lesz. Tényleg. De még csak Negyvenkettőék kertjébe sem tudnék behúzódni, mert bár nincs vérengző ebük (ugye jól emlékszem? és nem, nem tervezek semmi rosszaságot a hátad mögött - cserkészbecsszó! :D) , éjjel nehéz lenne kikecmeregni hozzájuk. Nappal is. :) Szóval valaki oldja még életem legnagyobb problémáját! Köszike, puszika!

És éhes is vagyok. Elviekben hurkát fogok sütni. Meg a konyhát is ki fogom takarítani. Gondolhatjátok mennyire életképes vagyok/leszek.

Találni kellene egy kapcsolódási pontot Lev & Virginia között. Nem megy. De keresek. És sikerrel fogok járni. Mert úgy döntöttem.

Találtam egy tök jó angol kiadású vintage Woolf-sorozatot. Milyen kár, hogy orsidoesn'tspeakenglish. De azért nagyon szép. (Mármint a kiadás. De Orsi is.)

Hétfőn nem voltunk PUF-on. Pénteken nem megyünk HS7-re. De most annyira nem tud érdekelni, hogy az valami hihetetlen.
Pláne, hogy már napok óta képtelen vagyok zenét hallgatni. Viszont valaki felrakhatott az agyamban egy válogatáslemezt, mert ugyanakkor állandóak énekelek, ha kell, ha nem, ha lehet, ha nem. Bolond vagyok.

Na jó, húzok könyvet keresni. Írjatok, ne unatkozzak.

2 megjegyzés:

  1. izé... milyen koncert és hogy jön ide a kertünk (ahol tényleg nincs se kutya se egyéb állat), és mért akarnál éjjel vagy nappal kecmeregni? most vagy bennem van a hiba, vagy abban amit írtál, de nagyon nem értem O.o

    VálaszTörlés
  2. Kivételesen nem baj, hogy nem érted, és nem is akarok tőled semmit. :D
    De ha nagyon zavar, akkor majd felvilágosítalak éneklés előtt/után/közben. :)

    VálaszTörlés