szerda, október 07, 2009

Annyira akartam pedig...

...írni.
De most hirtelen jött a stressz és mindent egyszerre akarok csinálni és most rossz.
Ma már voltam könyvvásáron, németórán, kipróbáltam egy pékség isteni finom szendvicsét, szétnéztem a sapkás-kalapos néninél, találkoztam Jucc-cal, és még megyek plázába (jön a kabát és cipővásárlós szezon), meg még ma főzünk is (the plan: zöldséges rizs tejszínes hússal + uborka/cékla), és persze jön még KlaudyGoddess is. :D

Tegnap olyan vacsora lett... Majd hétvégén mellékelek fotókat is. Elég annyi egyelőre, hogy egy hadseregnek főztünk tésztát, illetve hülyére röhögtük magunkat a desszerten. :D


PS.: Fáj a bal kezem. ;)

4 megjegyzés:

  1. hmm, átmegyek nőbe: vmi cuki céklareceptet nyomass lécci :)

    VálaszTörlés
  2. A bal? Pont a bal? Csak nem az ujjaid? Mert akkor ez valami fertőzés lehet. Másokat is hallottam erről panaszkodni, és néha rajtam is kijön... ;)

    VálaszTörlés
  3. Találtál kalapot a sapkásnál, or megy tovább a keresés? :D

    VálaszTörlés
  4. @szamárfül: 1. lépés - irány a Tesco, 2. lépés - vedd meg a legjobban kinéző céklaizét, 3. lépés - étkezz! :D

    @negyvenketto: De, az ujjaim! :-o Tényleg fertőzés lesz, mert látom, ahogy kezd kijönni a lakótársakon is a mánia. Az egyik már megtanulta a fiúk neveit... ;)
    (Mondjuk poén, hogy a középső ujjam annyira szarrá ment, hogy csípi a víz. :D)

    @zsoot: A sapkásnál találtam sapkát-sálat (vidámat, mert állítólag túl komor vagyok :D), de estére már lett kalap is. :)

    VálaszTörlés