kedd, október 13, 2009

Két napja csak esik

Ami alapvetően nem lenne baj, de ez a mennyiség már nem szimpatikus.
Tegnap, a délutáni óráim előtt hajat mostam, elolvastam az összes kötelező novellát, erre indulásom előtt fél órával olyan durván szakadt az ég, hogy konkrétan megállt(!) a forgalom. Az ablakból láttuk, ahogy a gyalogosok is inkább behúzódtak a kapualjakba, bármennyire keveset is ért ez. Persze nekem is most jutott eszembe, hogy van egy csodás kis kockás ruhám, amit hordani kellene (igaz, Anne Mary azt mondja, az a "szomorú ruhám"), de így inkább nem. Természetesen ez a hét végre programokban, koncertekben is bővelkedne, de a francnak van így kedve elmenni otthonról? Ráadásul egyik új fejfedőmet sem merem kitenni az égi áldásnak (jaj, az új sálam tök poén :D). De, hogy mondjak valami olyat is, aminek nincs köze az esőhöz: este begörcsölt a bal tenyerem. :D
Még vasárnap kérdezte Anne Mary, hogy tekintettel mérhetetlen kényességemre, ugyan mondjam már el, hogy milyen érzés osztozni az ágyon? Nos, közöltem vele, hogy mivel újra a jobb oldalamon alszom, és így a hátam mögé kerül, észre se veszem, ha nem ad ki hangokat. Igaz, amint felkel, én átfordulok a bal oldalamra. :D Ma is, miután fél 10 körül megesemeseztük Dorothyval, hogy mi legyen a 10-es órával (ágyból persze), elhelyezkedtem a bal oldalamon, és isteni jót aludtam még fél 12-ig. :D

Kicsit unom az utóbbi időben produkált bejegyzéseimet, hiányoznak az összeszedettebb verziók. De itt a könyvtárban annyira kell ügyelnem az időm jó kihasználására, hogy egyszerűen stresszes leszek. :)
(Az is szép, hogy eredetileg be se akartam jönni, de a sors akarta, hogy erőt vegyek magamon: másképp a franc se tudta volna, hogy 7-től lapértekezlet.)

Ui.: Főzni kellene, meg takarítani. Meg pénzt keresni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése