vasárnap, november 22, 2009

Feljegyzés... // Szavazzatok

...magamnak, de nyíltan, hogy tudjatok érte zaklatni.
Már, ha akartok.

Szóval, amikről még nem írtam, de:
- kis zöld boríték
- filmet néztem
- könyvet is olvastam, aminek aztán az adaptációját is megnéztem
- aranyköpések, elsősorban a lakásból, főleg Annamaritól

¤

Meg valamit kellene kezdenem az életemmel. Még nem tettem le semmit az asztalra. De ugyan mi a csudához is értek? Mi legyen belőlem? Szavazzatok!

Színésznő Hollywoodban? Operaénekesnő Milánóban? Haditudósító a Közel-Keleten? Kézkrémreklám Norvégiában? Cukrász Bécsben? Tolmács Brüsszelben? Festőművész Barcelonában? Életművész Párizsban? Néptáncos Kínában? Kertész Hollandiában? Hajóskapitány a Mississippin? Ezoterikus írónő Dél-Amerikában? Sarkkutató? Otthonülő útikönyvíró? Régész Ausztráliában? Orosz nagyhercegnő? Kitartott nő Dubai-ban? Ötvös Prágában? Könyvesboltos Lodonban? Csapos Dublinban? Triangulumművész Japánban? Masszőr Hawaii-on? Housewife az '50-es évek Amerikájában? Magányos filozófus Cipruson? Indiai szőnyegárus? Hobbidealer pszichiáter Chicagóban? Kecskepásztor Tibetben? Sajtkészítő apáca az Alpokban? Divattervező Afrikában?...
... Or?

7 megjegyzés:

  1. ne haragudj...de ez nem igazi szavazás...leírni egyetlen lehetségest a sok... között :-P

    Én azt mondom legyél te. :-D
    (Mesi)

    VálaszTörlés
  2. Én az életművész Párizsban-ra szavazok. Bár az orosz nagyhercegnő, meg a kitartott nő Dubaiban se lehet olyan rossz...

    VálaszTörlés
  3. festőművész Barcelonában, vagy könyvesboltos Londonban!

    VálaszTörlés
  4. Na de Mesi, épp ez a kérdés: ki vagyok én? :)

    VálaszTörlés
  5. Basszeros New Yorkban? Az így hol? E?

    VálaszTörlés
  6. Tudtam, hogy valamit kifelejtek, de szeretném a figyelmet felhívni a "..."-ra és a a végső kérdésre. Viszont ennyi különböző választól nem lettem okosabb. :D

    VálaszTörlés
  7. Könyvesboltos életművész :)

    VálaszTörlés