csütörtök, január 21, 2010

Tessék élesíteni kardjaitokat!

Legalábbis ezt az instrukciót adták a The Tudors facebook-oldalán, amikor is bemutatták az utolsó évad teaser trailerét.



Alig várom már, hogy láthassam, milyen finálét hoztak össze. A videó alapján úgy sejtem, hogy kicsit visszatérnek az első évad kendőzetlenségei, aminek szerintem csak örülni lehet. Mondjuk ezen a zenén ledöbbentem, ez nem hiányzott. Remélem, hogy nem lesznek hasonló betétdalok itt-ott, mert akkor falnak megyek. Egyébként az a néha felbukkanó barna hajú nő kicsoda? Titeket is emlékeztet Boleyn Annára?
Viszont szerintem sem kellene abbahagyni az utolsó két feleséggel és (gondolom) Henrik halálával. Oké, biztos vagyok benne, hogy ez így eddig is rengeteg pénzükbe került, de szerintem be is jött a számításuk, hiszen elég profin tervezték meg az egészet, és iszonyatos nagy rajongótáboruk lett. Mondjuk én már eleve adtam volna egy évadot a Tudorok felemelkedésének is. Nem hiszem, hogy ne lett volna elég anekdota, amiből ne lehetett volna összepakolni egy fiktív kis drámát abból a korból is. Természetesen kíváncsi lennék, hogy az ő szemükből milyen lenne a folytatás. Hiába van I. Erzsébetről annyi film, az ő interpretációjukat is látni akarom!
Remélem, hogy legalább nem állnak le a történelmi projektekkel. Hiszen olyan borzongatóan jók. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése